Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Συνέντευξη στο Libero έδωσε ο Αγκάνθο



Ήρθε για να λύσει το επιθετικό πρόβλημα του Άρη και με το «καλημέρα» έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα. Ο λόγος για τον Νταβίντ Αγκάνθο, ο οποίος μίλησε στο ραδιοφωνικό σταθμό «Libero» για το ντεμπούτο του, τονίζοντας-μεταξύ άλλων πως επόμενος στόχος του είναι ένα γκολ στο Κλ.Βικελίδης».

Αναλυτικά:

Για το αν ήταν το ιδανικό ντεμπούτο: «Σίγουρα κάπως έτσι το περίμενα αλλά το σημαντικό ήταν ο βαθμός που πήρε η ομάδα στην Αθήνα και όχι το ό,τι το ντεμπούτο μου συνδυάστηκε με γκολ, που ήταν βέβαια ιδανικό για μένα».

Για το τι είπε στην κάμερα στον πανηγυρισμό του: «Το αφιέρωσα στη μητέρα μου γιατί την αγαπάω πολύ».

Για το ό,τι από τον Άρη έλειπε ένας παίκτης που να στέλνει την μπάλα στα δίχτυα: «Νιώθω πολύ ικανοποιημένος από την εξέλιξη του πρώτου παιχνιδιού. Ήρθα να λύσω αυτό το πρόβλημα του Άρη. Δουλειά μου είναι το γκολ. Πριν έρθω στη Θεσσαλονίκη ακούστηκαν πολλά πράγματα για τη φυσική μου κατάσταση. Ήρθα να αποδείξω πολλά πράγματα. Ελπίζω να τα καταφέρω και να μείνω πολλά χρόνια στη Θεσσαλονίκη».

Για το χρόνο προσαρμογής που θα χρειαστεί αυτός και οι παίκτες που δεν έκαναν προετοιμασία: «Ελπίζω πως δεν θα χρειαστούμε πολύ χρόνο. Είμαστε επαγγελματίες. Πρέπει να προσαρμοστούμε γρήγορα και στις συνθήκες τις ομάδες και στη συνθήκες τις ζωής εδώ. Ελπίζω κι εμείς που δεν έχουμε κάνει προετοιμασία να προσαρμοστούμε γρήγορα, να μην κάνουμε λάθη τακτικής, έχουμε έναν άνθρωπο στα αποδυτήρια που μας έκανε να αισθανθούμε όμορφα και φυσικά τους οπαδούς μας που από τις πρώτες μου βόλτες με κάνουν να νιώθω οικεία. Η ομάδα χρειάζεται καλές εμφανίσεις και χρειάζεται βαθμούς».

Για το πόσο μόνος νιώθει στην επίθεση και πόσο δύσκολο είναι να πρέπει να κάνει τη μία φάση γκολ: «Είναι δύσκολος ο ρόλος μου, λίγο άχαρος. Είμαι όμως επαγγελματίας και πρέπει να εγκλιματιστώ στις απαιτήσεις. Υπάρχει ένα καλό σύνολο παικτών, θα μάθουν τον τρόπο παιχνιδιού μου, εγώ θα μάθω τον δικό τους τρόπο παιχνιδιού, θα είμαστε υπό την τακτική επιτήρηση του προπονητή και πιστεύω ότι θα πάμε καλά».

Για την παράδοση των Ισπανών στον Άρη: «Γνωρίζω πολλά άτομα από αυτά που έχουν δουλέψει στον Άρη, είμαι έτοιμος να δουλέψω σκληρά και να μην απογοητεύσω τους οπαδούς και τους ανθρώπους που με επέλεξαν για αυτή τη θέση. Έχουμε μία ομάδα που χτίζεται υπό δύσκολες οικονομικές συνθήκες αλλά πρέπει να αφήσουμε το οικονομικό στην άκρη, να δουλέψουμε σκληρά και να έχουμε τον κόσμο μας δίπλα μας».

Στην ευχή να σκοράρει τώρα και στο «Κλεάνθης Βικελίδης» την επόμενη Κυριακή είπε: «Είναι ο επόμενος στόχος μου, το επόμενο γκολ να το πανηγυρίσω με τους οπαδούς μας».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου