Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Ολαϊτάν: "Ήθελα να παίξω στον ΑΡΗ"



Ο Νιγηριανός μεσοεπιθετικός, Μάικλ Ογιενέγε Ολαϊτάν, έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στη νιγηριανή ομάδα, Μάιτ Τζετ. Στα τέλη του 2010, πέρασε από τον Άρη υπό δοκιμή, με την επίβλεψη του Έκτορ Κούπερ. Εν τέλει όμως, έγινε μεταγραφικό απόκτημα της Βέροιας και έτσι, από τις αρχές του 2011 είναι κάτοικος της πρωτεύουσας της Ημαθίας.

Ο 19χρονος Μάϊκλ Ολαϊτάν, μίλησε στο Sport2310.gr για τον Άρη, τη Βέροια και το Νίκο Πασιαλή, ενώ σχολιάζει το αυριανό παιχνίδι της ομάδας του με τους «κίτρινους» και φανερώνει το μεγαλύτερο όνειρό του…

- Γνώριμη ομάδα ο Άρης για σένα…
«Ναι. Έχει περάσει αρκετός καιρός που βρέθηκα για πρώτη φορά στον Άρη. Ήταν η πρώτη ομάδα για την οποία ήρθα στην Ελλάδα, στα τέλη του 2010, μετά από εισήγηση του κ. Κούπερ. Έκανα προπονήσεις και μάλιστα αγωνίστηκα και σε ένα φιλικό παιχνίδι, με τον Απόλλωνα Καλαμαριάς».

- Υπήρχε προοπτική συνεργασίας;
«Έτσι κατάλαβα και η αλήθεια είναι πως ήθελα να συνεργαστώ με τον Άρη».

- Πριν έρθεις στην Ελλάδα, είχες ακούσει κάτι για τον σύλλογο;
«Είχα ακούσει για την μεγάλη ιστορία του και για τους φιλάθλους του. Γεγονός, που συνειδητοποίησα και ο ίδιος όταν βρέθηκα το 2010 στις κερκίδες του γηπέδου, για να παρακολουθήσω το παιχνίδι των πλέι οφ, Άρης-Ολυμπιακός».

- Τελικά όμως κατέληξες στη Βέροια, που αγωνιζόταν στη FootballLeague. Τι συνέβη;
«Πρόκειται για μία μεγάλη ιστορία, για την οποία δεν θα ήθελα να μιλήσω τώρα. Με στεναχωρεί λίγο. Δεσμεύομαι να σου απαντήσω κάποια άλλη στιγμή, μετά το παιχνίδι (Γέλια…)».

- Προπονητής του Άρη είναι ο κ. Νίκος Πασιαλής. Τον γνωρίζεις;
«Ναι, αλλά δεν τον θυμάμαι πάρα πολύ καλά».

- Ο κ. Πασιαλής δήλωσε πως σε γνωρίζει καλά, μιλώντας με εγκωμιαστικά σχόλια για σένα. Μάλιστα, τόνισε πως τότε βρέθηκες στον Άρη, ύστερα από δική του εισήγηση…
«Εκείνο το διάστημα, ήταν η πρώτη μου επαφή με την Ελλάδα και δυσκολεύτηκα με την προσαρμογή. Γνώριζα και συναντούσα συνεχώς καινούριο κόσμο και δεν κατάφερα να συγκρατήσω πρόσωπα στη μνήμη μου. Ίσως όταν τον δω, να τον θυμηθώ».

- Πως περιμένεις τους «κίτρινους» αγωνιστικά;
«Περιμένω να είναι ένα δύσκολο παιχνίδι, που θα γίνουν ευκαιρίες για γκολ. Είμαστε καλά προετοιμασμένοι, για να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα».

- Στο 19ο έτος της ηλικίας σου, έχοντας τόση ενέργεια αλλά και ενδιαφέροντα, δεν είναι δύσκολο να πρέπει να συμπεριφέρεσαι ως ώριμος επαγγελματίας ποδοσφαιριστής, προσέχοντας να μην ξεφύγεις από τον προσωπικό στόχο σου; Πως τα καταφέρνεις;
«Σίγουρα θεωρείται δύσκολο, αλλά εγώ έφυγα από την χώρα μου γι’ αυτό το λόγο. Για να έρθω να δουλέψω σκληρά και να φτάσω στο επίπεδο που θέλω. Είμαι πάντα συγκεντρωμένος όταν βρίσκομαι στο γήπεδο, χωρίς να σκέφτομαι τίποτα άλλο. Στο μυαλό μου, έχω μόνο το πώς θα βοηθήσω την ομάδα μου, σε συνδυασμό με την προσωπική μου βελτίωση. Δεν είμαι ακόμα τόσο καλός, όσο θέλω».

- Η μεγάλη συμβολή σου πέρυσι στην άνοδο της Βέροιας, στο πρωτάθλημα της Superleague, προκάλεσε φέτος το ενδιαφέρον ομάδων, όπως του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ. Σημειωτέον, πως το καλοκαίρι το συμβόλαιό σου λήγει και μένεις ελεύθερος.
«Χαίρομαι και απολαμβάνω την άνοδο της ομάδας μου. Είμαι παίκτης της Βέροιας ακόμα. Περνάω πολύ ωραία εδώ. Μου αρέσει το μέρος (αν και έχει πολύ κρύο το χειμώνα), όπως και το κλίμα που υπάρχει με τους συμπαίκτες μου.Δεν σκέφτομαι κάτι άλλο για την ώρα. Συνεχίζω να βοηθάω τον σύλλογο».

- Ξενιτεύτηκες σε μικρή ηλικία. Φαντάζομαι σου λείπει η οικογένειά σου…
«Ναι, μου λείπει πολύ. Οι γονείς μου και τα αδέρφια μου. Συγκεκριμένα, η 22χρονη αδερφή μου και ο 17χρονος αδερφός μου, ο οποίος δυστυχώς δεν ασχολείται με το ποδόσφαιρο. Μιλάμε καθημερινά στο τηλέφωνο, ακούω τη φωνή τους, αλλά μου έλειψαν τα πρόσωπά τους».

- Τον προσωπικό σου επαγγελματικό στόχο μας τον ανέφερες πριν. Το μεγαλύτερό σου όνειρο όμως, ποιο είναι;
«Το όνειρό μου, είναι να ακούσω από την μητέρα μου, να μου λέει: ’’Είμαι περήφανη για σένα Μάικλ!’’».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου