Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Κυζερίδης: "Ευχαριστώ τον κόσμο"


Ως ο πιο τυχερός άνθρωπος του κόσμου αισθάνεται ο Νίκος Κυζερίδης, όπως δήλωσε ο ίδιος στον «Libero 107.4» και την εκπομπή «AllAboutARIS On Air».


Σε μία απίστευτη κατάθεση ψυχής, ο παλαίμαχος άσσος της ομάδας αναφέρθηκε στην στήριξη και την αγάπη που εισπράττει το τελευταίο διάστημα, αφήνοντας ανοικτό και το ενδεχόμενο να βρεθεί κάποια στιγμή στην Θεσσαλονίκη. 

Για την αγάπη και την στήριξη που εισπράττει το τελευταίο διάστημα: «Ο,τι έχετε κάνει, είναι συγκλονιστικό Και μόνο οι σκέψεις και οι προσευχές σας. Θεωρώ ότι είμαι πολύ ευτυχισμένος άνθρωπος και ο πιο τυχερός, γιατί αυτή η αγάπη, η ανταπόκριση, η προσευχή και η βοήθεια που υπάρχει, με κάνουν πολύ τυχερό».

Για το γεγονός πως ο ίδιος κράτησε κρυφή την κατάσταση της υγείας του: «Δεν ήθελα να βγει προς τα έξω. Ακόμα και δικοί μου άνθρωποι, δεν το ήξεραν. Είχα να δω τον πατέρα μου 2,5 χρόνια. Ήταν μήνες που ούτε εγώ κοιτούσα τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Η αρρώστια αυτή, είναι η χειρότερη πάνω στον πλανήτη γη».

Για την ψυχολογία και πόσο σημαντική είναι στην μάχη που δίνει: «Είναι το 100%. Είναι βέβαια αναλόγως του χαρακτήρα, των καταστάσεων και της οικογένειας. Άλλοι είναι λιγότερο δυνατοί και άλλοι περισσότερο. Προσπάθησα μέσα από την οικογένεια μου, να είμαι πιο δυνατός, με την βοήθεια και του Θεού. Η στήριξη της γυναίκας και των παιδιών μου, είναι τρομερή. Αυτό που ζω, είναι ένα όνειρο, όλο αυτό το διάστημα. Είμαι τρελά ευτυχισμένος. Ο κόσμος μου δίνει την δύναμη να φτάσω στα ουράνια».

Για την υπόθεση του άρθρου 44: «Καμιά φορά προσέχω λίγο τα λόγια μου, όταν μιλάμε για τέτοιες περιπτώσεις. Δεν έχω πει 11 χρόνια κάποια κακία. Μετά από τόσα χρόνια, κι άλλοι ποδοσφαιριστές από αυτή την περιβόητη κατάσταση, είχαν πολλά προβλήματα. Μπήκε ένα μεγάλο πρόβλημα μέσα στις οικογένειες τους. Κάποιοι χώρισαν. Όσον αφορά τους πολιτικούς, ακόμα και κάποιος καλός άνθρωπος να μπει σε αυτόν το χώρο, θα τον κάνουν κακό. Για να κάνεις κάτι όπως έκανε ο κόσμος, πρέπει να έχεις αισθήματα, αγάπη και σεβασμό. Πάνω απ όλα, πρέπει να φοράς παντελόνια.

Εγώ προσωπικά με κάποια άλλα παιδιά, έχουμε κάνει αγωγή στο κράτος. Πριν 8 μήνες μίλησα με έναν εκπρόσωπο του κ. Κοντονή και είπε ότι κάτι θα γίνει, αλλά δεν είχαμε κάποια εξέλιξη. Όταν σε κάποιον έρθει κάτι στο κεφάλι, τότε καταλαβαίνει».

Για την επαφή με τον κ. Καρυπίδη: «Δεν τον γνώριζα τον κ. Καρυπίδη. Ο άνθρωπος από την πρώτη στιγμή με πήρε τηλέφωνο. Δεν είχε λόγο να το κάνει. Αποτέλεσμα αυτού ήταν να συσπειρωθεί αυτός ο κόσμος. Αυτή η αγάπη του κόσμου και ειδικά του ΑΡΗ, δεν περιγράφεται. Ο ΑΡΗΣ θα είναι πάντα στην ψυχή μου. Έπαιξα 5,5 χρόνια στην ομάδα και δεν ξεχνιούνται. Το χειροκρότημα, ο θαυμασμός. Όλοι έχουμε έναν άγγελο από πάνω μας. Ο ΑΡΗΣ, ο πρόεδρος του, οι παλαίμαχοι, ο κόσμος και οι άλλοι πολλοί άνθρωποι, είναι χιλιάδες άγγελοι πάνω από το κεφάλι μου».

Για την ζωή του στην Γερμανία και πως κατέληξε εκεί: «Ολη η ζωή μου ήταν το ποδόσφαιρο. Σκεφτόμουν και ήλπιζα ότι όταν σταματήσω, κάπου θα βάλω ένα λιθαράκι. Είχαν ανθρώπους που τους βοήθησα, αλλά εκείνες τις εποχές δεν βρέθηκε κάποιος νου πει να πάνω να δουλέψω σε μία ομάδα. Ήταν το όνειρο μου να προσφέρω στον ΑΡΗ αλλά και στις υπόλοιπες ομάδες που έπαιξα. Προσπάθησα να κάνω κάτι με την προπονητική, αλλά κόπηκα σε ένα μάθημα. Με παραξένεψε, ένιωσα και λίγο ντροπή. Έτσι αποφάσισα να φύγω».

Για το αν σκέφτεται να έρθει κάποια στιγμή στην Ελλάδα: «Κάθε μέρα με παίρνουν τηλέφωνο. Θέλουν να με δουν. Έχω δώσει τον λόγο μου ότι αν όλα πάνε καλά και με αφήσει ο γιατρός, θα έρθω».

Για το αν θα βρεθεί στο «Κλεάνθης Βικελίδης» για το φιλικό που θα δώσει ο ΑΡΗΣ με τον Αγροτικό Αστέρα για τον ίδιο: «Δεν θα αντέξω πιστεύω συναισθηματικά. Είναι το Χαριλάου, είναι η ομάδα... Το γήπεδο του ΑΡΗ ήταν η λατρεία μου και το δεύτερο μου σπίτι».

Τέλος, ο παλαίμαχος άσσος του ΑΡΗ είπε: «Να ευχαριστήσω τον κ. Καρυπίδη, τους βετεράνους, τους ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ, τον πρόεδρο του Ηρακλή, τον κόσμο και πολλούς άλλους. Άμα πω ονόματα, θα μου πάρει πολύ καιρό. Θέλω να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και μακάρι όλα να πάνε καλά, για να τους δω και από κοντά».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου