Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Γουάϊτ: "Αγαπώ τον ΑΡΗ"


Ο Οκάρο Γουάϊτ μίλησε για τον ΑΡΗ, δηλώνει εντυπωσιασμένος από τους φιλάθλους της ομάδας και απαντά στο ενδεχόμενο να παραμείνει του χρόνου στην ομάδα!


Για το αν σκέφτεται από τώρα το μέλλον του και το ενδεχόμενο να παραμείνει στην ομάδα: 

"Είναι μία δύσκολη ερώτηση. Προς το παρόν είμαι συγκεντρωμένος στα παιχνίδια, έχουμε μπροστά μας το παιχνίδι με την Ούνικς και αυτό με ενδιαφέρει. Δεν κρύβω ότι αγαπώ τον ΑΡΗ κάθε μέρα και περισσότερο".

Για τα κριτήρια που θα λάβει υπόψιν του πριν ααποφασίσει το επόμενο βήμα στην καριέρα του:

"Δεν είναι μόνο το οικονομικό, υπάρχουν πολλά πράγματα, αλλά είναι δύσκολο να μιλήσω από τώρα. Είναι πολύ νωρίς ακόμα, βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή της σεζόν και πραγματικά το μόνο που με ενδιαφέρει είναι το τι κάνουμε ως ομάδα".

Για τους προσωπικούς του στόχους:

"Από τότε που έγινα επαγγελματίας, δεν έχω προσωπικούς στόχους παρά μόνο να βελτιώνομαι συνεχώς και να παρουσιάζω καλύτερη εικόνα στο γήπεδο".

Για το ΝΒΑ κι αν έχει στόχο να αγωνιστεί εκεί:

"Το ΝΒΑ αποτελεί όνειρο, αλλά τώρα που διανύω την δεύτερη επαγγελματική σεζόν της καριέρας μου, δεν το σκέφτομαι τόσο έντονα, όσο τα χρόνια που αγωνιζόμουν στο κολέγιο".

Για τα πράγματα που του αρέσουν στον ΑΡΗ:

"Μου αρέσει το κλίμα που επικρατεί στην ομάδα και φυσικά οι φίλαθλοί μας. Είναι φανταστικοί, μας υποστηρίζουν εκπληκτικά. Όπου κι αν πάμε έχουμε φιλάθλους στο πλευρό μας. Είναι το Νο1 για μένα…"

Για του που αφιερώνει τη νίκη επί της ΑΕΚ:

"Την αφιερώνω στην ομάδα, στην Θεσσαλονίκη και στους φιλάθλους μας"

Για τη μητέρα του κι αν ενημερώνεται για την αγωνιστική του πορεία:

"Μιλάω μαζί της συχνά, καταλαβαίνει τι συμβαίνει. Διαβάζει για μένα και τις στέλνω φωτογραφίες".

Για το ποια ήταν η καλύτερη συμβουλή της μητέρας του:

"Αποτελεί πηγή έμπνευσης για μένα από αθλητικής πλευράς. Πάντα με άφηνε να παίρνω μόνος τις αποφάσεις που αφορούσαν το μέλλον μου, ήθελε να έχω την δική μου επαγγελματική καριέρα αλλά με υποστηρίζει συνέχεια".

Για η μεγαλύτερη ανησυχία του στη ζωή:

"Θέλω να καταφέρω να ζήσω μια κανονική ζωή μαζί με την οικογένειά μου. Στόχος μου είναι να φέρω τον εαυτό μου σε τέτοια θέση, που να καταφέρω αυτό ακριβώς, μια ήσυχη ζωή με τους δικούς μου ανθρώπους".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου