Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2015

ΚΟΚΕ: "ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΤΟ"


Όσα δήλωσε ο Κόκε στη συνέντευξη τύπου:


Για το ματς: «Πιστεύω ότι κανένα παιχνίδι δεν είναι εύκολο. Είχαμε πολλές ευκαιρίες να βάλουμε γκολ και σε αρκετές στιγμές. Διασκεδάσαμε και τον κόσμο που ήρθε».

Για το ότι έπαιξε όλο το 90λεπτο: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που έπαιξα όλο το ματς. Η αλήθεια είναι ότι από το 60΄ και μετά μου έλειψε ο ρυθμός».

Για τη συνύπαρξη του με τον Ανδρέα Τάτο στην ενδεκάδα: «Μου άρεσε πάρα πολύ που έπαιξα μαζί του. Έχει μεγάλη ποιότητα και πάντα μεταξύ δύο παικτών με τέτοια ποιότητα είναι καλύτερο το αποτέλεσμα».

Για τα συναισθήματά του που σκόραρε και αν θυμάται το τελευταίο του γκολ: «Για να είμαι ειλικρινής δε θυμάμαι το τελευταίο γκολ, αλλά το τελευταίο ματς. Δεν είναι το ίδιο από την Α΄Εθνική να παίζεις στη Γ΄Εθνική. Παρόλα αυτά, όπου και αν βρισκόμαστε το να παίζεις σε αυτό το γήπεδο είναι κάτι ξεχωριστό και μία διασκέδαση για μένα, γιατί κάποια στιγμή για όλους τους παίκτες αυτό θα τελειώσει».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου