Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

ΚΟΚΕ: "ΔΕ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ 1.000.000 ΕΥΡΩ"


Ο Σέρχιο Κόκε ήταν στην εκπομπή της ΕΡΤ3 "Pressing" και μίλησε για όλα γύρω από την ομάδα.

Για την επιστροφή του: «Χαίρομαι πολύ που επέστρεψα στον ΑΡΗ. Στη Θεσσαλονίκη νιώθω σα το σπίτι μου. Βασικά, είναι το σπίτι μου και νιώθω πολύ όμορφα τώρα που είμαι πίσω».

Την 5χρονη απουσία του: «Πήγα σε διαφορετικές ομάδες και διαφορετικές χώρες αυτά τα 5 χρόνια, αλλά η αλήθεια είναι ότι πάντα το μυαλό μου ήταν εδώ, στον ΑΡΗ και για αυτό παρακολουθούσα σε καθημερινή βάση και με μεγάλο ενδιαφέρον. Το σώμα μου μπορεί να ήταν σε Αμερική, Ινδία και όπου αγωνίστηκα, αλλά η καρδιά μου ήταν εδώ».

Την παρουσία του φέτος στη Γ΄Εθνική: «Σίγουρα είναι μια δύσκολη κατάσταση για το σύλλογο και μια κατάσταση που σαφώς δεν αντιπροσωπεύει το μέγεθος του σωματείου, για αυτό και πρέπει να τελειώσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα με αυτή την κατάσταση, για να επανέλθει ο ΑΡΗΣ στη φυσική του θέση».

Τις επιτυχημένες στιγμές του στην ομάδα: «Φυσικά και αναπολώ τις σπουδαίες στιγμές που έζησα με την ομάδα. Κατά τη γνώμη μου, η κορυφαία στιγμή ήταν οι δύο νίκες επί της Ατλέτικο Μαδρίτης που ήταν τότε πρωταθλήτρια Ευρώπης και το ότι περάσαμε στην επόμενη φάση του Γιουρόπα Λίγκ».

Τα ντέρμπι ΑΡΗ-ΠΑΟΚ: «Το ποδόσφαιρο της Θεσσαλονίκης δεν έχει ενδιαφέρον χωρίς αυτό το ντέρμπι. Ακόμη θυμάμαι τη νίκη μας στη Τούμπα και πρώτη του ΑΡΗ μετά από μερικά χρόνια, όταν χτύπησα το φάουλ και ο Χαβίτο έβαλε το γκολ».

Τη φυσική του κατάσταση: «Σίγουρα είμαι πίσω σε φυσική κατάσταση, ωστόσο δουλεύω πολύ σκληρά για να φτάσω σε ένα καλό επίπεδο. Η πίεση του κόσμου να δει τον παλιό καλό Κόκε μου δίνει παραπάνω ώθηση και κίνητρο για να πετύχω ακριβώς αυτό το στόχο».

Τον Νίκο Αναστόπουλο: «Είναι προπονητής του ΑΡΗ και όπως κάθε προπονητής που έρχεται σε αυτή την ομάδα πρέπει να τον σεβόμαστε και να εκτελούμε τις εντολές του».

Το τι θα άλλαζε κατά τη πρώτη του θητεία: Μόνο τη διοικητική οργάνωση, τίποτα άλλο, όλα τα άλλα θα τα άφηνα όπως ήταν».

Τους δυο χαμένους τελικούς: «Χάσαμε 2 τελικούς με Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, ωστόσο ο δεύτερος κόντρα στον Παναθηναϊκό μας πλήγωσε περισσότερο, καθώς ταξίδεψαν 30.000 Αρειανοί και θέλαμε να κερδίσουμε πιο πολύ για αυτούς παρά για εμάς».

Το αν θα πήγαινε στον ΠΑΟΚ έναντι 1 εκ. ευρώ: «Εννοείται πως όχι».

Για τους καλύτερους παίκτες που έχει συνεργαστεί στον ΑΡΗ: «Είναι πολλοί και δε θέλω να πω ονόματα γιατί σίγουρα θα ξεχάσω κάποιους. Ο Νέτο,ο Αβραάμ (Παπαδόπουλος), ο Ρονάλντο Γκιάρο, ο Χαβίτο, ο Κάλβο και άλλοι».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου